

Zaskoczyly mnie wydarzenia na 9 miejscu i prawie 3 mln :? :? eh ale mam nadzieje ze faktow nigdy nie pokonaja w wynikach ogladalnosci oczywiscie

Moderator: Łukasz
medialink.pl pisze: - Rekordowa ogl¹dalnoœÌ programu TVN bêdzie mieÌ pozytywny wp³yw na wyniki za trzeci kwarta³ - poinformowa³a wczoraj spó³ka, podaj¹c wstêpne szacunki. Wed³ug zarz¹du, przychody wzros³y o 24 proc., a mar¿a EBITDA przekroczy³a 20 proc. - informuje "Parkiet"
- To lepsze rezultaty od oczekiwanych przez analitykĂłw.
Analitycy wziĂŞli tĂŞ wypowiedÂź za dobrÂą monetĂŞ. NiektĂłrzy, jak specjaliÂści CA IB Securities, w oparciu o niÂą podnieÂśli zaÂłoÂżenia co do wzrostu przychodĂłw TVN i EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja). Po korekcie, ale nadal majÂąc w pamiĂŞci ostrzeÂżenie TVN, Âże III kwartaÂł bĂŞdzie sÂłaby, prognozowali, Âże wpÂływy ze sprzedaÂży wzrosnÂą o 6%, a EBITDA niemal w ogĂłle - o 0,5%. We wtorek wieczorem TVN podaÂła wÂłasne szacunki. SÂą zdecydowanie wyÂższe niÂż analitykĂłw. - czytamy w "Parkiecie"
- Zarz¹d telewizyjnej grupy wstêpnie wyliczy³, ¿e skonsolidowane przychody w III kwartale wzros³y o 24% w porównaniu z analogicznym okresem 2004 r., a mar¿a EBITDA (zysk operacyjny powiêkszony o amortyzacjê do przychodów) przekroczy 20%. Nie podano kwot, ale oznacza to, ¿e w kwartale zakoùczonym 30 wrzeœnia TVN wypracowa³a 172,81 mln z³ przychodów i przynajmniej 34,5 mln z³ EBITDA. Przed rokiem by³o to odpowiednio: 139,37 mln z³ i 23,58 mln z³. Mar¿a EBITDA wynios³a wówczas nieca³e 17%. W sumie po trzech kwarta³ach tego roku przychody TVN mog¹ wiêc wynieœÌ 584,2 mln z³, o ponad 16% wiêcej ni¿ w analogicznym okresie 2004 r. Zarz¹d TVN zapowiada³ ostatnio, ¿e wzrost sprzeda¿y w ca³ym 2005 r. mo¿e siêgn¹Ì 15%. - donosi "Parkiet"
- Ogl¹dalnoœÌ ca³odobowa w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat wzros³a z 15,8% we wrzeœniu 2004 r. do 17,5% we wrzeœniu tego roku. W grupie docelowej w prime time zwiêkszy³a siê z 23,7% do 27,9%. Wzrost ten jest przypisywany silnej ramówce jesiennej, wzbogaconej m.in. o Sopot Festival i trzy nowe seriale: "Magda M", "Niania" i "Anio³ Stró¿". - informuje "Parkiet"
No to TVN rosnie w silewirtualnemedia.pl pisze:Kilku procentowy wzrost ogl¹dalnoœci TVN we wrzeœniu zwiêkszy wp³ywy z reklam o 24 proc. - og³osi³a spó³ka. Stacja b³yskawicznie goni telewizjê publiczn¹. Czy przegoni?
TVN ma siê czym pochwaliÌ: jej ogl¹dalnoœÌ ca³odobowa we wrzeœniu w grupie wiekowej 16-49 lat, czyli najwa¿niejszej dla reklamodawców, zwiêkszy³a siê z 15,8 proc. w 2004 roku do 17,5 proc. w 2005 roku. To najwiêkszy wzrost ze wszystkich stacji. Z kolei w prime time, jak podaje stacja, wyniki wzros³y z 23,7 proc. do 27,9 proc.
Liderem jest jednak ciÂągle TVP 2, ktĂłrej udziaÂły w rynku wyniosÂły we wrzeÂśniu 20,8 proc. (wzrosÂły o prawie 3 proc). Na drugim miejscu jest Polsat z oglÂądalnoÂściÂą 19,7 proc. Trzecie miejsce przypadÂło TVP 1 z 19,6 proc. (dane za AGB Nielsen Media Research z 1-29 wrzeÂśnia).
Piotr BieĂąko, tv director domu mediowego MPG Media Planning Group, juÂż pod koniec wrzeÂśnia zapowiadaÂł w "GP", Âże TVN bĂŞdzie miaÂł najwyÂższy wzrost oglÂądalnoÂści, a to przeÂłoÂży siĂŞ na wyÂższe wpÂływy z reklam.
- TVN wprowadzi³ zdecydowanie najwiêcej nowoœci programowych, które w wiêkszoœci umieszcza w prime time, czyli najlepszym czasie antenowym miêdzy godzin¹ 19 a 22. Z kolei silna pozycja Dwójki podyktowana jest przede wszystkim ogromn¹ popularnoœci¹ serialu "M jak Mi³oœÌ", który jest lokomotyw¹ tej stacji - mówi.
WedÂług niego, TVN zyskaÂł najwiĂŞcej kosztem TVP 1.
- Z jednej strony Jedynka zaproponowa³a najmniej nowoœci. Z drugiej, by³a kampania wyborcza. Ludzie zmêczeni polityk¹ prze³¹czali siê na rozrywkê - mówi.
Telewizja publiczna nie moÂże jednak narzekaĂŚ na wpÂływy z reklam. Jak dowiedziaÂła siĂŞ "GP", wÂładze TVP liczÂą, Âże na koniec tego roku telewizja zarobi na czysto okoÂło 1 mld zÂł. To prawie poÂłowa rynku reklamowego, szacowanego przez analitykĂłw na okoÂło 2,2 mld zÂł na koniec tego roku.
ÂźrĂłdÂło tvn.plkolejny rekord oglÂądalnoÂści tvn!
19 paŸdziernika w tvn pad³ kolejny rekord ogl¹dalnoœci. Pierwsz¹ czêœÌ filmu "Karol. Cz³owiek, który zosta³ papie¿em" wyemitowan¹ w rocznicê wyboru Karola Wojty³y na papie¿a, obejrza³o blisko 8 milionów telewidzów!
Po rekordowych wynikach ogl¹dalnoœci programu tvn we wrzeœniu, stacja odnotowa³a kolejny rekord w paŸdzierniku. Filmowa opowieœÌ Giacomo Battiato o ¿yciu Karola Wojty³y zapewni³a tvn 49% udzia³u w rynku (AGB Polska).
Dwuczêœciowy film "Karol. Cz³owiek, który zosta³ papie¿em" ukazuje ¿ycie Karola Wojty³y od czasów jego m³odoœci do chwili wyboru na papie¿a. Pierwsza czêœÌ filmu poœwiêcona jest dorastaniu Wojty³y i jego prze¿yciom podczas II wojny œwiatowej. Druga (emisja 20 paŸdziernika, godz. 20:10) opowiada o latach powojennych, gdy jako ksi¹dz, a nastêpnie jako biskup w szczególny sposób interesuje siê œwiatem ludzi pracy, zjednuj¹c ich sobie bezinteresown¹, pe³n¹ prostoty mi³oœci¹ i rzeczywistym œwiadectwem wiary
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość