


Moderator: Łukasz
:hahaha: swietne Greg Haus :brawa:Greg Haus pisze:Ostatnio siĂŞ zastanawiaÂłem jak moÂże bedzie sie nazywaĂŚ ten nowy kanaÂł i znalazÂłem dobrÂą nazwĂŞ. Skoro Tomasz Lis ma zostaĂŚ szefem tego kanaÂłu to kanaÂł moÂżna nazwaĂŚ fox news bÂądz lisie newsy/wiadomoÂści.KanaÂł miaÂłby juz zapewnione logo i oprawĂŞ
![]()
[url=http://img329.imageshack.us/img329/1563 ... wg1.th.png]Obrazek[/URL]
A teraz najlepsze zdanie:Wirtaulnemedia pisze:Dorota Gawryluk, ktĂłra po rezygnacji z pracy w TVP od poniedziaÂłku zostaÂła czÂłonkiem zarzÂądu „TV Biznes”, bĂŞdzie odpowiedzialna za przeksztaÂłcenie stacji w kanaÂł informacyjno-biznesowy. Gawryluk zapowiedziaÂła relaunch marki na wrzesieĂą tego roku.
- Na podstawie tego co mamy, bĂŞdziemy przeksztaÂłcali TV Biznes w kanaÂł informacyjno-biznesowy. Moja rola to jest budowa newsroomu, budowa nowych pozycji informacyjnych, publicystycznych, tak by docelowo kanaÂł TV Biznes zostaÂł przeksztaÂłcony w kanaÂł informacyjny, 24-godzinny - powiedziaÂła w czwartek na konferencji prasowej Gawryluk, ktĂłra od kilku dni jest czÂłonkiem zarzÂądu TV Biznes.
- ZdecydowaÂłam siĂŞ zaangaÂżowaĂŚ, bo to w tym momencie najwiĂŞkszy tego typu projekt na rynku – dodaÂła Dorota Gawryluk.
Gawryluk, choĂŚ nie ma wiĂŞkszego doÂświadczenia jako manager, w swojej karierze dziennikarskiej raz tylko kierowaÂła publicystykÂą w Polsacie, czuje siĂŞ na siÂłach powierzonego jej zadania. MĂłwi, Âże za zmianÂą profilu pĂłjdzie teÂż zmiana nazwy, ale na razie jej nie ujawnia. Nie boi siĂŞ teÂż konkurencji.
„TVN24 bĂŞdzie naszym najwiĂŞkszym konkurentem. KanaÂł informacyjny TVP nie biorĂŞ na razie pod uwagĂŞ. Z tego co wiem stricte informacyjny bĂŞdzie do godz. 18. PóŸniej pojawi siĂŞ pasmo regionalne. My zamierzamy informowaĂŚ 24 godziny na dobĂŞ” - mĂłwi z pewnoÂściÂą siebie. Na pytanie ile bĂŞdzie kosztowaÂł projekt odpowiada niechĂŞtnie. Dla przykÂładu roczne wydatki na TVN24 to okoÂło 150 mln zÂł.
TrwajÂą poszukiwania dziennikarzy. Gawryluk zapowiada, Âże stacja prowadzi rozmowy z gwiazdami konkurencyjnych telewizji, ale teÂż znanymi nazwiskami radiowymi i prasowymi, sama teÂż nie wyklucza pojawiania siĂŞ na wizji.
Polsatowskie wydarzenie maja mniej widzow od faktĂłw, teleexpresu i wiadomoÂści, a Gawryluk mowi o potedzie informacyjnej polsatu :devil:„To kroki w stronĂŞ uczynienia z Polsatu imperium informacyjnego” – mĂłwi.
CNN najpierw wspomo¿ew Wydarzenia a póŸniej kana³ informacyjny polsatu. Œwietne posuniêcie ze strony polsatu.Wirtualnemedia pisze:Polsat podpisa³ umowê o wspó³pracy z CNN. Na mocy tej umowy pozostaje jedynym telewizyjnym partnerem CNN w Polsce.
DostĂŞp do serwisu wideo CNN-Newsource i archiwum CNN oraz przekazĂłw live z placĂłwek na caÂłym Âświecie, a takÂże program szkoleĂą dla dziennikarzy newsowych Polsatu, realizowany w Atlancie – to najistotniejsze elementy wspó³pracy, jakie przewiduje nowa umowa. Ponadto dziennikarze Polsatu mogÂą wykorzystywaĂŚ materiaÂły CNN nie tylko w Wydarzeniach, ale rĂłwnieÂż w serwisie Wydarzenia-Era w telefonach komĂłrkowych operatora Era GSM oraz na wÂłasnych stronach internetowych.
„Dalsze zacieÂśnienie wspó³pracy z pierwszym i najwiĂŞkszym kanaÂłem informacyjnym na Âświecie to dla nas niezwykÂłe wyró¿nienie i jednoczeÂśnie dowĂłd uznania dla naszego stylu uprawiania dziennikarstwa, ktĂłrego podwaliny stanowiÂą szybkoœÌ, rzetelnoœÌ i obiektywizm przekazu.” – powiedziaÂł Tomasz Lis, wspó³twĂłrca i szef „WydarzeĂą”, sztandarowego programu informacyjnego stacji.
Redakcja „WydarzeĂą” wspó³pracuje z amerykaĂąskim gigantem na zasadzie "affiliate station", czyli stacji stowarzyszonej. Umowa gwarantuje Polsatowi wy³¹cznÂą wspó³pracĂŞ z amerykaĂąskÂą stacjÂą. Oznacza to, Âże dziennikarze WydarzeĂą jako jedyni w Polsce majÂą dostĂŞp do CNN Newsource, serwisu produkowanego przez CNN.
„Kilka razy dziennie dostajemy drogÂą satelitarnÂą przekazy z materiaÂłami wideo, a na stronie internetowej teksty, informacje i opisy do zdjĂŞĂŚ, ktĂłre aktywnie wykorzystujemy w naszych serwisach informacyjnych.” – mĂłwi Aleksandra KarasiĂąska, zastĂŞpca szefa „WydarzeĂą”. – „W najbliÂższym czasie organizujemy teÂż cykl szkoleĂą ktĂłre przeprowadzÂą dla nas najlepsi dziennikarze CNN w ramach prestiÂżowego i certyfikowanego autorskiego programu szkoleniowego CNN International Professional Program.” - dodaje KarasiĂąska. Szkolenia dziennikarzy WydarzeĂą odbywajÂą siĂŞ w ramach CNN Fellowship w Atlancie i w Warszawie. NajbliÂższe - pod koniec czerwca – dla dziesiĂŞciu reporterĂłw, producentĂłw i dziennikarzy poprowadzi Senior International Producer Ingrid Formanek.
„Umowa z korporacyjnym gigantem, jakim jest CNN, co z jednej strony oznacza dostĂŞp do najszybszego serwisu informacyjnego na Âświecie, a z drugiej – moÂżliwoœÌ zamieszczania produkowanych przez Polsat informacji z Polski na antenie CNN, to nowy krok na drodze rozwoju naszej stacji, rĂłwnieÂż w kontekÂście naszych przyszÂłych planĂłw biznesowych.” – komentuje Eryk Walkiewicz, czÂłonek ZarzÂądu stacji.
Wspó³praca pomiĂŞdzy CNN a TelewizjÂą POLSAT ma juÂż kilkuletniÂą historiĂŞ. Polsat od 2001 roku jest jedynÂą w Polsce stacjÂą telewizyjnÂą, ktĂłra stale wspó³pracuje z CNN na podstawie nadanego jej statusu "CNN affiliate station". MateriaÂły, przygotowywane przez dziennikarzy „WydarzeĂą” pojawiajÂą siĂŞ na antenie CNN. Hanna Smoktunowicz wielokrotnie wystĂŞpowaÂła na antenie CNN, miĂŞdzy innymi relacjonujÂąc pielgrzymkĂŞ papieÂża Benedykta XVI w maju 2006 r. do Polski. KomentowaÂła rĂłwnieÂż tragiczne wydarzenia zwiÂązane z katastrofÂą gĂłrniczÂą w kopalni Halemba i katastrofÂą Hali Katowickiej. RealizowaÂła zarĂłwno relacje live, jak i materiaÂły reporterskie.
ÂźrĂłdÂło: medialink.plTV Biznes pozostanie kanaÂłem informacyjno – biznesowym i nie zmieni siĂŞ jego nazwa – mĂłwi PAP Marek Markiewicz, nowy redaktor naczelny TV Biznes. Markiewicz zapowiada takÂże, Âże przestanie prowadziĂŚ w Polsacie program „Bumerang”.
Marek Markiewicz w rozmowie z PolskÂą AgencjÂą PrasowÂą zapowiada, Âże kanaÂł TV Biznes bĂŞdzie wprowadzaÂł na antenĂŞ coraz wiĂŞcej programĂłw produkowanych w Warszawie, a nie jak dotychczas w Poznaniu, aÂż do caÂłkowitego przejĂŞcia produkcji przez stolicĂŞ.
– Coraz czĂŞÂściej bĂŞdzie teÂż akcentowana strona informacyjno – publicystyczna. Na pewno teÂż najszybciej jak to moÂżliwe staÂłe pasmo publicystyczne w stacji obejmie Dorota Gawryluk. Jest to tylko kwestia techniczna, pasmo mogÂłoby ruszyĂŚ juÂż w przyszÂłym tygodniu – wyjaÂśnia Markiewicz, cytowany przez PAP.
Markiewicz w poniedziaÂłek zostaÂł redaktorem naczelnym TV Biznes. O tej nominacji napisaÂła w poniedziaÂłek Rzeczpospolita. Markiewicz zastÂąpiÂł Romana Kukielaka.
Nowy szef TV Biznes byÂł czÂłonkiem, a takÂże przewodniczÂącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Przez dwie kadencje byÂł posÂłem. W Polsacie prowadziÂł program „Bumerang”.
ÂźrĂłdÂło: medialink.plDorota Gawryluk bĂŞdzie mieĂŚ swĂłj program w TV Biznes. Dziennikarka poprowadzi w stacji codzienne rozmowy z politykami „Sam na sam”. Program bĂŞdzie nadawany o godz. 20.10, czyli w porze emisji przez TVN24 „Kropki nad i” Moniki Olejnik. Pierwsza emisja zaplanowana jest na dziÂś.
Program „Sam na sam” emitowany bĂŞdzie na Âżywo od poniedziaÂłku do piÂątku o godz. 20.10. Rozmowy z politykami realizowane bĂŞdÂą w studiu B telewizji Polsatu przy ul. Ostrobramskiej.
Pierwszym goÂściem Doroty Gawryluk ma byĂŚ Grzegorz Schetyna, sekretarz generalny Platformy Obywatelskiej.
KaÂżde wydanie „Sam na sam” potrwa ok. 15 minut.
TeÂż to zauwaÂżyÂłem.POpieram pisze:Poza tym nie zauwaÂżyliÂście, Âże niemal non-stop TV Biznes Polsat emituje spoty PSL-u. Nie wiem ile Polskie Stronnictwo Ludowe za to zapÂłaciÂło, ale w ciÂągu godziny takich reklam pojawia siĂŞ okoÂło 20!
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość