wyniki ogladalnosci z srody 21 wrzesnia:
1 wiadomosci TVP1 5,67 mln
2 kolizja TVP1 4,48 mln
3 teleexpress TVP1 3,64 mln
4 klan TVP1 3,58 mln
5 samo zycie polsat 3,52 mln
6 fakty TVN 3,32 mln
7 superwuklan TVP2 3,13 mln
8 na wspolnej TVN 3,08 mln
9 plebania TVP1 2,92 mln
10 jaka to melodia TVP1 2,62 mln
bardzo dobrze fakty choc lepiej by wygladalo z 4 mln

moze kiedys i dobrze na wspolnej choc jestem pewnie ze takze moglo byc lepiej no ale niech te 2 programy utrzymuja ta ogladalnosc i niech jeszcze ja poprawiaja :]
=========================================================================================
a tutaj wyniki programow informacyjnych z 20 wrzesnia (wtorek):G³ówne wydanie "Wiadomoœci" zainteresowa³o ok. 5,8 mln widzów, "Teleexpress" TVP1 (3,3 mln - udzia³y 52 proc.), "Panorama" TVP2 (1,8 mln - udzia³y 19 proc.), "Fakty" TVN (ponad 2,5 mln - udzia³y 25 proc.), "Wydarzenia" Polsat (ok. 2,2 mln - udzia³y 25 proc.).
no tu fakty mialy znacznie gorsza widownie niz w srode i mialy tylko ponad 300 000 widzow wiecej niz wydarzenia

=========================================================================================
SMS nie ma za dobrej ogladalnosci:
press.pl pisze: Nowy program "Szymon Majewski Show" w TVN-ie ogl¹da œrednio 1,9 mln widzów, czyli prawie co pi¹ta osoba maj¹ca w tym czasie w³¹czony telewizor. Ogl¹dalnoœÌ jest o 600 tys. wy¿sza ni¿ w tym samym paœmie przed rokiem. Wiêcej widzów przyci¹gaj¹ o tej porze tylko Polsat i TVP 2.
Godzinny "Szymon Majewski Show" nadawany jest w poniedzia³ki o 22.05. Pierwszy odcinek programu zosta³ wyemitowany 5 wrzeœnia (ogl¹da³o go 2 mln widzów). Drugi przyci¹gn¹³ przed ekrany 2,2 mln, a trzeci - 1,6 mln. Daje to œredni¹ 1,9 mln widzów (5,4 proc. ogl¹dalnoœci), czyli œrednio 19,2 proc. udzia³u w rynku w czasie trwania programu.
W tym czasie Polsat przyciÂąga Âśrednio 3,2 mln widzĂłw (nadawany jest wtedy film fabularny z serii Megahit), TVP 2 oglÂąda Âśrednio 2 mln (blok publicystyczny, m.in. "Panorama", "Biznes"), a TVP 1 - 1,5 mln (blok publicystyczny, m.in. "WiadomoÂści").
"Szymon Majewski Show" dobrze radzi sobie w komercyjnej grupie docelowej (osoby w wieku 16-49). W tej grupie program oglÂąda Âśrednio 1,1 mln widzĂłw, co daje 20,5 proc. udziaÂłu w rynku. "SMS" wygrywa m.in. z JedynkÂą (625 tys.) i DwĂłjkÂą (867 tys.). WiĂŞcej widzĂłw ma tylko Polsat (2,1 mln w wieku 16-49 lat), czyli 37,8 proc. udziaÂłu w rynku. Jednak Polsat przed rokiem w poniedziaÂłkowe wieczory w paÂśmie 22.05-23.05 osiÂągaÂł 49,4 proc. udziaÂłu w rynku.
program jest fajny ale i czasem glupi (kazdy chyba wie dlaczego)a zreszta czego ja sie spodziewalem ze w tym czasie to bedzie ogladac z 3 mln widow to jasne ze jak ptaki program jest o tej godzinie to za duzej widowni nie przyciagnie i jak na ta pore moze byc

fajnie by bylo gdyby w rozmowach w tloku bylo wiecej osob i byly dluzsze no to mogloby chyba przyciagnoc widzow bo kazdy chyba lubi sie posmiac z kabaretu politycznego
=========================================================================================
press.pl pisze:Polski serial "Tango z anioÂłem" w Polsacie oglÂąda Âśrednio 2,1 mln widzĂłw. To wiĂŞcej niÂż w tym czasie przyciÂąga teleturniej "NajsÂłabsze ogniwo" (1,6 mln) nadawany w TVN-ie, ale mniej niÂż programy emitowane w TVP 1 i TVP 2.
jak na prime-time to NO slabo bardzo slabo
