: piątek 01 wrz 2006, 13:50
Przepraszam, ale juÂż powoli ÂślepnĂŞ od siedzenia przed komputerem 

Forum jedynej nieoficjalnej strony o telewizji TVN i TVN Warner Bros. Discovery
https://forum.tvnfakty.pl/
Bardzo dobra!:: Kamil pisze:Dobra wiadomoœÌ! Mo¿e wreszcie ten temat wróci do dawnej œwietnoœci :tanczy:
Uff juÂż myÂślaÂłem, Âże polszmat znĂłw przed TVN w tygodniu. :] Nic dziwnego, Âże ogĂłlnie w sierpniu polszmat byÂł lepszy od TVN - chyba 2 tygodnie miaÂł o wiele wiĂŞkszÂą przewagĂŞ niÂż stacja Waltera.Press pisze:ÂŚredni udziaÂł w rynku Polsatu w sierpniu tego roku wyniĂłsÂł 15,02 proc. – i wystarczyÂło to, Âżeby znĂłw wyprzedziĂŚ TVN, ktĂłry osiÂągn¹³ wynik 14,84 proc.
Pierwsze dwie lokaty zajmujÂą niezmiennie TVP 1 (Âśredni udziaÂł w rynku 23,99 proc.) i TVP 2 (19,61 proc.). Za Polsatem i TVN-em uplasowaÂły siĂŞ: TVP 3 (6,15 proc.), TV 4 (2,50 proc.), TVN 24 (2,20 proc.), TVN Siedem (1,31 proc.), CN/TCM (0,92 proc.) i TV Polonia (0,89 proc.).
ÂŚrednia widownia TVP 1 wynosiÂła w sierpniu 1 245 tys. osĂłb, TVP 2 – 1 018 tys., Polsatu – 780 tys., TVN-u – 770 tys., a TVP 3 – 319 tys. NajwiĂŞkszÂą widowniĂŞ w TVP 1 miaÂła powtĂłrka polskiej komedii ”Galimatias, czyli kogel-mogel II”, ktĂłra zgromadziÂła 5 713 tys. telewidzĂłw. Hitem DwĂłjki okazaÂł siĂŞ kabaret Ani Mru Mru (5 269 tys.), Polsatu – film produkcji amerykaĂąskiej ”Quest” (3 711 tys.), natomiast najwiĂŞkszÂą widowniĂŞ w TVN-ie miaÂło czwartkowe wydanie ”FaktĂłw” (3 949 tys.).
Wiêksza ogladalnoœÌ wy¿sze ceny to jasne wiêc nie ma siê co dziwiÌ. 52 tys. przed "Taùcem z gwiazdami" to nawet ma³o.Press pisze:Œrednio o 70 proc. zdro¿a³y spoty reklamowe nadawane w TVN-ie w prime time. W przypadku niektórych programów ró¿nice miêdzy cen¹ z wrzeœnia 2005 roku a obecnie obowi¹zuj¹c¹ przekraczaj¹ 100 proc.
30-sekundowy spot emitowany w niedziele o 20.10 (TVN nadaje wtedy ”Taniec z gwiazdami”) kosztuje 52,6 tys. zÂł, podczas gdy rok temu 22 tys. zÂł. To podwyÂżka o 139 proc. (wszystkie ceny netto bez rabatĂłw). Spot przed piÂątkowym filmem (godz. 20.03) rĂłwnieÂż kosztowaÂł 22 tys. – teraz zdroÂżaÂł o 117 proc., do 47,7 tys. zÂł. - PodwyÂżki wprowadzajÂą oczywiÂście wszystkie stacje, ale ta jest szokujÂąca – uwaÂża Anna GeryÂło, media manager z MPG Media Planning. – Wzrost cen w Polsacie wyniĂłsÂł 10-15 procent, w TVP okoÂło 30 procent dla breakĂłw w prime time.
Z kolei PaweÂł Sawicki, dyrektor generalny Media Direction OMD, ostrzega, Âże porĂłwnywanie cennikĂłw bez uwzglĂŞdnienia danych dotyczÂących oglÂądalnoÂści moÂże byĂŚ mylÂące: - Wzrost oglÂądalnoÂści obniÂża koszt dotarcia, wiĂŞc odczuwalna podwyÂżka moÂże byĂŚ znacznie niÂższa – uzasadnia.
A ja myÂślĂŞ, Âże jednak jest siĂŞ czym cieszyĂŚ, wszak trzeba zauwaÂżyĂŚ, Âże poza poniedziaÂłkowym i niedzielnym wieczorem Âżaden juÂż tak "hitowy" nie byÂł, w czwartek pokazywali powtĂłrkĂŞ Sopotu, w sobotĂŞ powtarzali "Kryminalnych" na przykÂład. "Superkino" teÂż bez rewelacji , bardzo przeciĂŞtnie (2,5 mln), a wÂłaÂśnie w piÂątki, Âśrody i soboty TVN ma szansĂŞ gromadziĂŚ wiĂŞkszÂą widowniĂŞ (niÂż w ubiegÂłych 7 dniach)kubasz pisze:Wiem, Âże nie ma siĂŞ czym cieszyĂŚ i sugerowaĂŚ, to zasÂługa TaĂącĂłw, ale wpÂływa korzystnie na samopoczucie. :tanczy: