Wrzeœniowo-paŸdziernikowa trzecia z regu³y pozycja TVN w zestawieniach zadowala, zw³aszcza, ¿e przed dwoma miesi¹cami pod uwagê nale¿a³o wzi¹Ì "jakieœ tam" ryzyko klêski stacji Piotra Waltera wobec "super-ofensywnych" ramówek publicznej "Dwójki" czy s³onecznego "Polsatu". Oczywiœcie tej jesieni (2007) nie jest tak kolorowo jak przed rokiem (œrednie miesiêczne udzia³y na poziomie +/- 19 proc.), aczkolwiek przecie¿ "zesz³oroczne hity" nadawane (do) DZISIAJ ciesz¹ siê (nieco) mniejszym zainteresowaniem szerokiej widowni. Faktycznie oferty programowe drugiego kana³u TVP i telewizji Zygmunta Solorza-¯aka OBECNIE tak¿e ciekawsze ani¿eli w analogicznym okresie 2006 roku.
medialink.pl pisze:PaÂździernik 2007: liderem pozostaje TVP1 z udziaÂłami na poziomie 21,97 proc. (przed rokiem 23,12 proc.), za niÂą TVP2 18,37 proc. (19,38 proc.) oraz TVN 17,42 proc. (19,07 proc.). Poza podium uplasowaÂł siĂŞ Polsat 16,29 proc.(15,42 proc.).
G³ównie straty, bez zaskoczenia - naturalnie zyska³ Polsat.
Za to TVN listopad rozpoczĂŞÂła znakomicie (o "19." o dziwo ani sÂłowa na temat)!
Wczorajsze
20,04 proc. udzia³ów w rynku da³o nadawcy z Wiertniczej drug¹ lokatê w rankingu przed.. "Jedynk¹" (19,74 proc.), a za TVP2 (20,77 proc.). Antena z Ostrobramskiej fatalnie - wskaŸnik SHR% wyniós³ tylko 13,24 proc.
Wyniki poszczególnych tytu³ów (niekoniecznie filmowych) "wyœwietlonych" w czwartek, 1 listopada przedstawiaj¹ siê nastêpuj¹co: "Fakty"
4,796 mln osób (32,04 proc. udzia³ów), "Na Wspólnej" 4,182 mln (26,53 proc.), "W11" 3,860 mln (23,4 proc.), "Detektywi" 3,313 mln (23,61 proc.), "Morderstwo w Bia³ym Domu" 3,118 mln (
29,21 proc.), "Sknerus" 2,224 mln (18,66 proc.), "Tata duch" 1,669 mln (19,27 proc.), "Seria niefortunnych zdarzeĂą" 1,666 mln (20,11 proc.), a takÂże "DzieĂą Dobry TVN" 1,129 mln (16,03 proc.)
Z innych ciekawostek: zaskoczy³a mnie stosunkowo mierna ogl¹dalnoœÌ rozrywkowego "Jaja ze stali", programu przeœmiesznego, który przewa¿nie œledzê - emisja we
wtorki, o godz. 23:25. W
ubiegÂły audycja przyciÂągnĂŞÂła przed obiorniki co dziesiÂątego telewidza (497 tys., 10,63 proc. SHR%). Hyhh :hmm:
Tymczasem od poniedziaÂłku do Âśrody w czasie 15:15-16:15 TVN i telenowelĂŞ "Marina" wybiera(Âł) co piÂąty Polak - dane
AGB Nielsen Media Reseach w okresie 29-31.10 wyglÂądajÂą nie inaczej: 1,326 mln (19,58 proc.), 1,312 mln (18,72 proc.) i 1,269 mln (20,77 proc.).