Strona 164 z 317

Re: X FACTOR

: czwartek 14 lut 2013, 15:34
autor: Nayma
Bije na głowę komercję Lisowskiej. Bardzo mi się podoba.

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 10:41
autor: mojpierwszyraz
Fajne, swoje, proste. Gratuluje dziewczynom choć nie podoba mi się w tym utworze jedno - bardzo kiepska jakość. Momentami nie rozumiem tekstu (choć to jeszcze przeboleję, bo czasem się tak zdarza), ale na prawdę prosty i słaby jakością instrumental. Jednak nie czepiam się, bo możliwe że takowe było założenie. Ogółem, po Lisowskiej i kawałkach Curly Heads najlepszy debiut. Oby wystąpiły na żywo w nowej serii jak inni uczestnicy :)

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 13:13
autor: adik1148
Już za tydzień X FACTOR ! Nie wiem jak wy , ale ja już nie mogę się doczekać ;D Choć z tą "promocją" to program osiągnie wyniki oglądalności podobne do Ukrytej Prawdy :P haha

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 13:29
autor: Trzeciak
2,5 mln widzów myślę, że mają zagwarantowane - tym bardziej, ze premiera programu nie będzie miała konkurencji. Dopiero od drugiego odcinka wkraczają do akcji "Alex" i "The Voice".

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 13:45
autor: adik1148
2,5 mln to straaaaasznie mało ;D

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 14:04
autor: felek
2 tygodnie temu w tym paśmie film "Uwierz w ducha" miał 3 mln. widzów - myslę, że premiera XF3 będzie miała minimum 3 mln. widzów :)

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 14:33
autor: SevenUP
Najgorsze jest to, że gdyby program był w niedzielę, to miałby 4 miliony lub więcej.

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 14:34
autor: adik1148
To jest aku rat prawda ! ^ ;/

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 15:00
autor: Trzeciak
SevenUP pisze:Najgorsze jest to, że gdyby program był w niedzielę, to miałby 4 miliony lub więcej.
Dlatego moim zdaniem Miszczak niepotrzebnie rok temu przesunął "X Factor" z niedzieli na sobotę - wtedy pewnie Polsat ze swoim "MBTM 3" rywalizowałby z "Bitwą na głosy" TVP2. Teraz na kolejną zmianę jest już zbyt późno - tym bardziej, że pozycja "MBTM" już się ustabilizowała się.

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 15:10
autor: Adrian ;P
Według mnie zmiana na sobotę była słuszna. X Factor w sobotę ma bardzo dobre udziały w rynku mimo gorszej oglądalności. Przepis i Surowi rodzice w sobotę w tym paśmie by sobie nie poradzili tak dobrze jak w niedzielę.
A podczas premiery X Factor w TVP1 będzie "Toy Story 3" (chyba premiera), która pewnie część widzów przyciągnie.

Re: X FACTOR

: piątek 15 lut 2013, 15:31
autor: Trzeciak
Tylko moim zdaniem do dziś - program "Surowi rodzice" to nie jest program na ścisły niedzielny prime-time, ale to już inny wątek.

Re: X FACTOR

: sobota 16 lut 2013, 12:50
autor: SevenUP
A czy wiadomo już coś o domach jurorskich? Skoro już się tak rzucili na ulepszenia, to mogli by coś fajnego wymyślić.

Re: X FACTOR

: sobota 16 lut 2013, 22:57
autor: felek
7 dni do premiery! Nie wiem czemu, ale mimo, że często mnie zawodzi to emocje przed premiera zawsze sa wielkie!
It's time to face the music!

Re: X FACTOR

: poniedziałek 18 lut 2013, 14:30
autor: TheXF
A promocja (1 z najdroższych programów) jak leżała... tak leży. :roll: Brak słów, nie rozumiem tego jak taka stacja jak TVN może położyć pałę na tę sprawę.

Re: X FACTOR

: poniedziałek 18 lut 2013, 14:53
autor: sb
TheXF pisze:A promocja (1 z najdroższych programów) jak leżała... tak leży. :roll: Brak słów, nie rozumiem tego jak taka stacja jak TVN może położyć pałę na tę sprawę.
Nie jestem ekspertem od tego; ale widzę jak za granica promuje sie programy - duże ryzykowne kampanie, które często mimo ryzyka tworzą fenomenalnie (nawet jak ja tamte rynki) oglądalności. Coś w tym musi być!

TVN musi przyciągnąć do X Factor nowych widzów (po za swoimi fanami) by mógł program na siebie zarabiać. Na razie wygląda na to ze stawia na fanow z poprzednich edycji, ta metoda może działa, ale jak widać z Mam Talent, po jakimś czasie nawet fani odejdą, więc stale trzeba dbać o przeciąganie nowych. Nowych widzów jednak można tylko przyciągnąć masowymi przekazami jak np duze reklamy w gazetach i czasopismach, na billboardach w duzych miastach i oryginalne zwiastuny (nie tylko skladanka z 1go odcinka) codziennie we wszystkich stacjach TVNu - to kosztuje dużo, ale taka jest inwestycja - billboardy nigdy nie są puste, więc innym sie opłaca. Wiecej widzów, zachęci wiecej reklamodawców, z tym zwrot inwestycji!

X Factor jak na razie zarabia dla TVNu dużo wiecej niż kosztuje produckja, więc niech trochę zaryzykuja z tą produkcją.