Niebawem na antenie ogĂłlnopolskich kana³ów znĂłw mogÂą pojawiĂŚ siĂŞ programy takie, jak Ró¿owa Landrynka, Red Light, czy Xlaski. Jak donosi Gazeta Wyborcza, wszystko dziĂŞki posÂłom PiS, ktĂłrzy zamierzajÂą zakazaĂŚ emisji reklam piwa przed 23. Aby przytrzymaĂŚ widzĂłw dÂłuÂżej przed ekranami zdobyĂŚ budÂżety reklamowe koncernĂłw piwowarskich – tak, jak przed laty – Polsat, TVN i TV4 bĂŞdÂą emitowaĂŚ programy erotyczne.
Kariery programów takich, jak Ró¿owa Landrynka, Red Light, czy Xlaski skoùczy³a siê wraz ze zniesieniem zakazu reklamy piwa przed godz. 23. Reklamodawcy przesunêli wtedy swoje bud¿ety na wczeœniejsze pasma, a istnienie wieczornych bloków erotycznych, maj¹cych na celu przytrzymanie widza, straci³o swój ekonomiczny sens.
Teraz sytuacja moÂże siĂŞ jednak zmieniĂŚ i programy wrĂłcÂą na antenĂŞ dziĂŞki posÂłom PiS. Aby przytrzymaĂŚ przed ekranami po 23 atrakcyjnÂą dla koncernĂłw piwowarskich widowniĂŞ mĂŞÂżczyzn w wieku od 25 do 49 lat, stacje bĂŞdÂą musiaÂły powrĂłciĂŚ do wieczornej erotyki.
ÂźrĂłdÂło:MediaLink.pl
