Po co? Beznsensowny tekst widniejący w kolejnym rogu ekranu. Wystarczy mi już ogromne logo stacji i bezsensowna dwunastka w kwadracie. Kolejna zajmująca ekran grafika jest zbędna.
Lepiej jakby zrobili kanał na Youtubie. A jak widać niektórzy uczestnicy nie potrafią się pogodzić z porażką. Przecież różne są kryteria wyboru, a chyba ww zespół przyszedł ze świadomością, że są fantastyczni...
r_r16 pisze:Po co? Beznsensowny tekst widniejący w kolejnym rogu ekranu. Wystarczy mi już ogromne logo stacji i bezsensowna dwunastka w kwadracie. Kolejna zajmująca ekran grafika jest zbędna.
Jak "po co"? Podany jest argument. Poza tym mogłoby się pojawiać na chwilę (na starcie i po każdej reklamie) w formie zwykłego, przezroczystego napisu "#XFactorPL") w miejscu, gdzie teraz rozwija się czasem pasek w bok z loga TVN ("Następnie: taki i taki program")
Moim zdanie na początku programu nie należy wstawiać żadnych "syfów". Adresy profili społecznościowych powinny znaleźć się przed/po napisach końcowych.
tomalapt pisze:Moim zdanie na początku programu nie należy wstawiać żadnych "syfów". Adresy profili społecznościowych powinny znaleźć się przed/po napisach końcowych. ;)
Adresy profili społecznościowych tak jak piszesz ;) ale HASHTAG ( #XFactorPL ) tak jak napisałem powyżej, żeby widzowie wiedzieli już w trakcie oglądania, pod jakim konkretnym hashtagiem mogą komentować/czytać w przerwach :) Kto używa hashtagów ten wie, jak bardzo pomocne jest używanie jednego, konkretnego, odnoszącego się do contentu, który chcemy.
Np. w XF USA widniał chyba cały czas hashtag w prawym dolnym rogu
TheXF pisze:
Adresy profili społecznościowych tak jak piszesz ale HASHTAG ( #XFactorPL ) tak jak napisałem powyżej, żeby widzowie wiedzieli już w trakcie oglądania, pod jakim konkretnym hashtagiem mogą komentować/czytać w przerwach Kto używa hashtagów ten wie, jak bardzo pomocne jest używanie jednego, konkretnego, odnoszącego się do contentu, który chcemy.
Np. w XF USA widniał chyba cały czas hashtag w prawym dolnym rogu
Polska to nie USA, jedyne czego brakuje to adresy profili społecznościowych podczas emisji. ;P
Nawet jeśli rzeczywiście to taki genialny pomysł z tymi hashtagami, produkcja jest zbyt toporna a w tym sezonie i tak wieeele się zmieniło.
Tak jak mówi mój poprzednik mały napis koło loga jest prawie niezauważalny i nie przeszkadza. Jak by dali tak jak to jest (a raczej było, bo edycji 4 nie będzie) w The X Factor USA (link u góry) pod logiem albo obok, to nie psułoby to odbioru. Niemniej jednak ja jestem obojętny czy dadzą ten hashtag czy nie
Jak dla mnie nie ma to większego znaczenia czy taki hashtag będzie czy nie, zresztą jeśli ktoś tego nie używa to nie zacznie, a jak komuś to potrzebne to i tak sobie zorganizuje. Wolałbym żeby produkcja zajęła się bardziej konstruktywnymi rzeczami np. tak jak już napisałem Youtubem. Każdy występ z tv powinien tam się znaleźć, a nie jakieś ogryzki i to dosyć przypadkowe. A najlepiej jakby był kanał wtedy wszystko byłoby przejrzyste.
SevenUP pisze:Jak dla mnie nie ma to większego znaczenia czy taki hashtag będzie czy nie, zresztą jeśli ktoś tego nie używa to nie zacznie, a jak komuś to potrzebne to i tak sobie zorganizuje. Wolałbym żeby produkcja zajęła się bardziej konstruktywnymi rzeczami np. tak jak już napisałem Youtubem. Każdy występ z tv powinien tam się znaleźć, a nie jakieś ogryzki i to dosyć przypadkowe. A najlepiej jakby był kanał wtedy wszystko byłoby przejrzyste.
Występów na YT nie będzie, stacja prowadzi głupią politykę i wszystkie wideo publikuje tylko na oficjalnych stronach.
Czuję, że dzięki Ewie oglądalność może nieźle wzrosnąć. Pamiętam jak uważnie przyglądałem się wyświetleniom występów uczestników 3 sezonu, wyniki były mierne, tak ja to do tej pory jest. Zapowiedź 4 sezonu po 4 dniach na YT ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń :O https://www.youtube.com/watch?v=I7Jh1b96BC4
Też mnie to zainteresowało, bo inne zapowiedzi mają po 5 tys., Kuba 20 tys. Może po prostu te zmiany zaciekawiły ludzi. Zresztą oglądalność jaka by nie była przy 25% udziałów i tak raczej przedłuży program, szczególnie jeśli poziom będzie dobry. Ważne będą pierwsze odcinki, ale raczej do domów jurorskich poziom będzie wysoki do domów jurorskich. Problem zacznie się przy live, kiedy znów pojawi się problem z dźwiękiem czy co.
Zresztą wiosenne soboty mają to do siebie, że oglądalność jest niska. Wszystko powyżej 3 mln będzie sukcesem.
Widziałem przed chwilą nową zapowiedź programu. Pokazane zostały inne występy niż w zapowiedzi z konferencji, łzy Farnej, ekscytacja Okupnik i dość ciekawie to wyglądało