Re: Dagmara Kaczmarek-Szałkow
: czwartek 25 lis 2021, 18:38
Forum jedynej nieoficjalnej strony o telewizji TVN i TVN Warner Bros. Discovery
https://forum.tvnfakty.pl/
Nie jestem pewien jak jest w TVN24 czy ogólnie w polskich telewizjach, ale z tego wiem, np. w brytyjskich czy niemieckich telewizjach są zespoły stylistów, którzy przygotowują dla konkretnych prezenterek/ów. Potem co jakiś czas garderoba jest odświeżana. Co do źródeł z których pochodzą ubrania - nie mam tu informacji insiderskich, nie znam się też na modzie, ale z tego co można zaobserwować np. po oznaczeniach na Instagramie, to te ubrania pochodzą często z normalnych firm, sieciówek itd., raczej chyba strojów od projektantów nikt nie ubiera na takie typowe dyżury
3 lata temu nie obowiązywał dziennikarzy TVN24 kodeks zabraniający udziału w kampaniach reklamowych. Od około roku dziennikarze stacji nie mogą bez zgody szefów brać udziału w reklamach.Lenka pisze: ↑piątek 26 lis 2021, 09:21 https://m.facebook.com/BeletteFashion/p ... pl_PL&_rdr
Insynuacje? Zwyczajny komentarzKiedyś znalazłam taką oto fotkę w internecie okraszoną ciekawym opisem. Pani Joasia w sukience firmy Belette.
To zupełnie inna sytuacja. Pewnie ktoś z firmy zorientował się, że wystąpiła w ich sukience i się tym pochwalił na fanpage'u. Z tego nie wynika, że była to jakaś kampania reklamowa, lokowanie produktu itp. Nikt przecież nie oczekuje, że dziennikarze zaczną np. usuwać logo producenta ze swojego samochodu żeby uniknąć oskarżeń o kryptoreklamę.Lenka pisze: ↑piątek 26 lis 2021, 09:21 https://m.facebook.com/BeletteFashion/p ... pl_PL&_rdr
Insynuacje? Zwyczajny komentarzKiedyś znalazłam taką oto fotkę w internecie okraszoną ciekawym opisem. Pani Joasia w sukience firmy Belette.
Widywałem informacje o pochodzeniu ubrań prezenterów/prezenterek pogody w polskich mediach, ale nie przypominam sobie czegoś takiego w programach informacyjnych. Dziennikarze informacyjni raczej unikają powiązań reklamowych. Wystarczy porównać ich posty w mediach społecznościowych z postami znanych osób z innych branż. Nie widać, żeby profile dziennikarzy były słupami ogłoszeniowymi.