: czwartek 08 gru 2005, 20:02
Sorry za b³¹d z granicami branicami.
mia³o byÌ tylko granice, a branice to mi sie skopiowa³y granice i litera podmieni³a podczas pisania. Sorki za b³¹d pozdro dla wszystkich.

Forum jedynej nieoficjalnej strony o telewizji TVN i TVN Warner Bros. Discovery
https://forum.tvnfakty.pl/
A nie, nie to bardzo fajnie wysz³o bo w Branicach jest oœrodek dla nerwowo i psychicznie chorych. Pomyœla³am ¿e chcesz to zaakcentowaÌTasiu pisze:Sorry za b³¹d z granicami branicami.mia³o byÌ tylko granice, a branice to mi sie skopiowa³y granice i litera podmieni³a podczas pisania.
Wiêcej na tej stronie>>> http://www.medialink.pl/media/?telewizj ... 5&id=29705medialink.pl pisze:TVN sta³ siê w³aœcicielem radomszczaùskiej Niezale¿nej Telewizji Lokalnej - pisze "Gazeta Radomszczaùska". 14 grudnia stacja kupi³a od Tadeusza D¹browskiego 100 procent udzia³ów NTL-u. - NTL absolutnie nie zniknie - zapewnia Tomasz Berezowski z biura TVN.(...)
Mocne_ogniwo pisze: Mam tylko jedno pytanie. Dlaczego w ocenie rozrywki stacji tvn pomijasz istotny element jakim jest "Najslabsze Ogniwo" i prowadzaca ten teleturniej Kazimiera Szczuka![]()
AleÂż Sally, ja do Ciebie nic nie mam. Przepraszam, jesli uraziÂłem Ciebie w jakikolwiek sposĂłb. Ale sam powiedz: czasem Kazia przesadza. Ja jestem na przykÂład chrzeÂścijaninem. Nie podobaÂło mi siĂŞ to, Âże powiedziaÂła do jednego z uczestnikĂłw: "jesteÂś Jezuskiem". Dla mnie Pan Jezus jest Bogiem. Ale nie chodzi o mnie. SÂą rzeczy, o ktĂłrych powinno siĂŞ wypowiadaĂŚ bardzo ostroÂżnie i z rozmysÂłem. MoÂżna kogoÂś uraziĂŚ. Brak wyczucia pod tym wzglĂŞdem pachnie prymitywizmem.salladyn pisze:Prawie mi siĂŞ podobaÂło ;/ PowinieneÂś napisaĂŚ podrĂŞcznik peÂłen zÂłotych myÂśli...dla akwizytorĂłw. :mad:
wirtualnemedia pisze:Ograniczenie liczby reklam w telewizji publicznej wstrzÂąÂÂśnie rynkiem. JeÂżeli PiS przeÂforsuje swĂłj pomysÂł, TVN i Polsat bĂŞdÂą mogÂły drastycznie podnieœÌ ceny reklam. Nawet - jak twierdzÂą analitycy - o kilÂkadziesiÂąt procent.
(...)
- To byÂłby prawdziwy wstrzÂąs na rynku - mĂłwi o ograniczeniu czasu reklamowego w TVP JaroÂsÂław Roszkowski, dyrektor mediĂłw jednego z najwiĂŞkszych domĂłw mediowych Starlink.
WedÂług niego, skorzystajÂą na tym stacje komercyjne, w tym TVN i Polsat. To do nich, z braku miejsca w TVP, ustawiÂą siĂŞ w kolejÂce firmy z najwiĂŞkszymi budÂżetaÂmi reklamowymi. W telewizjach prywatnych czasu reklamowego jednak nie przybĂŞdzie. Ogromny popyt ze strony firm pozwoli wiĂŞc im drastyczne podnieœÌ ceny. O ile?
- Co najmniej kilkanaÂście proÂcent - ocenia ostroÂżnie JarosÂław Roszkowski.
Zdaniem Andrzeja SzymaĂąskiego ten wzrost bĂŞdzie jeszcze wyÂżÂszy.
- Z pewnoÂściÂą kilkudziesiĂŞcio-procentowy. Stacje komercyjne nie majÂą wolnego czasu, ktĂłry mĂłgÂłby byĂŚ przeznaczony na zaspokojenie popytu klientĂłw przechodzÂących z TVP - mĂłwi.
UwaÂża on, Âże najbardziej ucierÂpiÂą na tym maÂłe i Âśrednie firmy, ktĂłrych nie bĂŞdzie staĂŚ na reklamĂŞ w telewizji. To osÂłabi ich pozycjĂŞ rynkowÂą wzglĂŞdem wiĂŞkszych podÂmiotĂłw.
Koszty rzeczywiÂście mogÂą byĂŚ zaporÂą. JeÂśli teraz 30-sekundowy spot podczas popularnego serialu w czasie najwiĂŞkszej oglÂądalnoÂści w stacji prywatnej kosztuje Âśrednio 41,8 tys. zÂł brutto, to po podwyÂżce, trzeba bĂŞdzie zapÂłaciĂŚ za niego naÂwet 55 tys. zÂł. To tyle, ile zapÂłaciĂŚ
trzeba za ca³¹ stronĂŞ w niektĂłrych ogĂłlnopolskich dziennikach. ProÂblem jednak w tym, Âże jak twierdzi Andrzej SzymaĂąski, promocja w innych mediach nie bĂŞdzie juÂż tak efektywna jak w telewizji.
(...)
Niezupe³nie. Warto pamiêtaÌ o tym, ¿e nowa ustawa o kinematografii na³o¿y³a na nadawców obowi¹zek wp³acania 1,5% przychodu z reklam i telesprzeda¿y, na rzecz Instytutu Kinematografii. Ceny reklam musia³y wzrosn¹Ì, bo trzeba bêdzie trochê oddaÌpawell pisze:No to stacje komercyjne mog¹ siê bardzo wzbogaciÌ na reklamach.No ale to chyba lepiej dla nas bo im wiêksze przychody stacji tym wiekszy bud¿et dla programów no i to mo¿e sprawiÌ ¿e bêd¹ one lepsze...
No tak zapomnia³em o tej nowej ustawie... :/ No ale jak pisze w cytacie pan Jaros³aw Roszkowski ocenie ¿a ceny mog¹ byÌ wy¿sze co najmniej kilkanaœcie procent, a Andrzej Szymaùski mówi ¿e mo¿e byÌ nawet kilkludziesiêcio procentowy wiêc to du¿o, bardzo du¿o.terraX pisze:Niezupe³nie. Warto pamiêtaÌ o tym, ¿e nowa ustawa o kinematografii na³o¿y³a na nadawców obowi¹zek wp³acania 1,5% przychodu z reklam i telesprzeda¿y, na rzecz Instytutu Kinematografii. Ceny reklam musia³y wzrosn¹Ì, bo trzeba bêdzie trochê oddaÌ