Prośba o pomoc

Dyskusje o wszystkim, m.in. radiu, internecie i prasie.

Moderator: Łukasz

mikael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 14 sie 2006, 00:24

ProÂśba o pomoc

Post autor: mikael »

Witam serdecznie,

Jestem studentem 3 roku Akademii Ekonomicznej. Mam problem zwiÂązany z projektem jaki wykonaĂŚ muszĂŞ na przedmiot "ZarzÂądzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi". ByÂłbym PaĂąstwu bardzo wdziĂŞczny za wszelakÂą pomoc, wskazĂłwki.

Sprawa tyczy siê projektu dotycz¹cego uruchomienia kana³u TVN Sport. Jestem na etapie bardziej technicznym tego¿ przedsiêwziêcia i mam z nim spory problem. Chodzi o przygotowanie do uruchomienia takiego¿ kana³u. Jakie firma winna podj¹Ì przedsiêwziêcia, spe³niÌ zadania ? Jakie fazy, etapy winno mieÌ uruchomienie takiego kana³u ? Niestety, telewizja TVN nie chce mi pomóc nawet w bardzo ogólnikowym zakresie, dlatego te¿ zwracam siê do Paùstwa. Mo¿e ktoœ z Paùstwa orientuje siê choÌby bardzo ogólnikowo, jak wygl¹daj¹ procedury dot. uruchomienia kana³u tematycznego, albo zna kogoœ kto móg³by mi pomóc?

Z gĂłry dziĂŞkujĂŞ i przepraszam, iÂż pierwszy post na owym forum od razu jest proÂśbÂą ;)

Pozdrowienia

MichaÂł
Marcin
Przyjaciel TVNFakty.pl
Przyjaciel TVNFakty.pl
Posty: 3923
Rejestracja: środa 07 lip 2004, 19:31

Post autor: Marcin »

OgĂłlnikowo? No na pewno sprawa koncesji (KRRiT), sprawa ramĂłwki i zdobycia praw do transmisji poszczegĂłlnych imprez sportowych (jak np. Liga MistrzĂłw), skompletowanie redakcji, zdobycie funduszy na uruchomienie kanaÂłu no i dotarcie do odbiorcy (przede wsazystkim - platforma cyfrowa ITI, ale teÂż negocjacje z kablĂłwkami). Do tego kwestia rozreklamowania kanaÂłu - bilboardy, reklama telewizyjna w stacjach Grupy TVN, prasa, Internet, linkowanie - wiĂŞcej w TVN Sport).

WiĂŞcej i dokÂładniej nie potrafiĂŞ powiedzieĂŚ.
mikael
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek 14 sie 2006, 00:24

Post autor: mikael »

DziĂŞkujĂŞ bardzo Marcin! :D