Strona 1 z 1
Happyness Factory
: niedziela 20 sty 2008, 20:42
autor: qmate
Happyness Factory The Movie
Widzieli?cie film? Jak wam si? podoba? bo mnie bardzo. Animacje s? ?wietne. Nie do ko?ca wiem o co w tym wszystkich chodzi. Jakie? ludki chyba robi? Coca-Col? ale jaki? podtekst jest w tym wszystkim? Niez?a reklama, 3,5 minuty, Coca ma ?wietne reklamy.
: niedziela 20 sty 2008, 21:32
autor: Kadman
Chodzi o to, ?eby? wiedzia? co si? dzieje jak kupujesz Coca-Col? w automacie

: poniedziałek 21 sty 2008, 12:18
autor: kamiiloo
kampania bardzo ostra, w kraku ogromniaste reklamy tego wisz? na remontowanych kamienicach, wczoraj reklam? widzialem na okienku gg, ogolnie fajny pomys?
: wtorek 22 sty 2008, 09:40
autor: arczi
press.pl pisze: Nietypowa reklama Coca-Coli zdoby?a 4 mln widzĂłw w TVN-ie i 2,2 mln w Polsacie
Nietypow? reklam? Coca-Coli pt. "Happines Factory" ("Fabryka Szcz??cia") obejrza?o w niedziel? ?rednio 4 mln widzĂłw w TVN-ie i 2,2 mln w Polsacie.
W grupie komercyjnej widzĂłw w wieku 16-49 lat by?o to odpowiednio: 1,8 mln osĂłb w TVN-ie i 880 tys. w Polsacie. Emitowany w ekskluzywnych blokach reklamowych po ”Wydarzeniach” w Polsacie i po ”Faktach” w TVN-ie spot trwa? 3,5 minuty (standardowe reklamy maj? 30 sekund). Zapowiedzia?y go reklamy w prasie, radiu, na no?nikach zewn?trznych, w Internecie i telewizji. W dniu emisji spotu ”Happines Factory” przynajmniej przez sekund? zapowiadaj?ce go reklamĂłwki widzia?o 4,8 mln osĂłb w TVN-ie i 2,9 mln w Polsacie (w grupie komercyjnej odpowiednio: 2,2 mln i 1,4 mln). Ostatnia reklamĂłwka wprowadzaj?ca ukaza?a si? tu? przed ”Faktami” i dotar?a do 3,6 mln widzĂłw (1,7 mln w grupie 16-49 lat).
Spot ”Happines Factory” to animowana historia o tym, jak powstaje Coca-Cola. Jest kontynuacj? filmiku emitowanego w 2006 roku, ktĂłry konsumenci uznali za najlepsz? reklam? w historii Coca-Coli. Autork? reklamy jest holenderska agencja Wieden & Kennedy. Polsk? adaptacj? przygotowa?a agencja Publicis, a w pracach nad ni? bra?o udzia? ponad 50 grafikĂłw 3-D z agencji PSYOP.
Prowadzona obecnie w Polsce kampania Coca-Coli (potrwa do marca) jest cz??ci? globalnej kampanii ”Po radosnej stronie ?ycia”. W jej dalszej cz??ci b?d? emitowane 30-sekundowe spoty, ktĂłre s? skrĂłcon? wersj? niedzielnej reklamy, z informacj?, ?e pe?n? wersj? mo?na zobaczy? na stronach internetowych Coke.pl i Happinesfactory.pl. Media kampanii zaplanowa? i zakupi? Starcom.
Dane AGB Nielsen Media Research.
: czwartek 24 sty 2008, 01:07
autor: kamiiloo
no du?o du?o, fajna kampania, podobaj? mi si? takie kampanie dlugofalowe, no i reklamy z jak?s fabu??
