Drodzy i szanowni,
w ramach nowego kierunku studiów w Polsce- digital media management -prowadzę badania, które mają na celu wykazać, czy (i jak) stacje telewizyjne korzystają z brandingu emocjonalnego w nawiązywaniu trwałej więzi z widzem. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety do fanów poszczególnych stacji telewizyjnych w Polsce, bo kto jak nie Wy, dostarczy najbardziej trafnych odpowiedzi na pytania, które mnie nurtują i które mogą pomóc Wam spojrzeć z innej perspektywy na media w ogóle.
Podchodzę z szacunkiem do widzów każdej stacji i bardzo zależy mi na tym, by ankietę - do której link wrzucę poniżej, a która kierowana jest do Was - wypełniło co najmniej sto osób.
http://www.interankiety.pl/interankieta ... 98360b.xml
Badanie jest anonimowe i zostanie użyte jedynie do celów naukowych. Z góry dziękuję za zainteresowanie oraz za rzeczowe podejście do sprawy. Jeżeli dysponujecie chwilą oraz chęciami, będę wdzięczna za pomoc w dotarciu z ankietą do innych widzów TVN.
Z poważaniem,
Joanna
Badanie, w którym - jako widz TVN-u, możesz bardzo pomóc
Moderator: Łukasz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość