W marcowym "Playboyu" ukazał się wywiad z Dorotą Wellman. Jak ktoś ma tylko jeszcze jakimś cudem możliwość przeczytać, to polecam.
A od najbliższej soboty zostanie stałą felietonistką "Wysokich Obcasów" - weekendowego dodatku do "Wyborczej". Oprócz niej, dołączy jeszcze m.in. Ewa Wanat.
Wiele wskazuje na to, że to właśnie Dorota Wellman będzie nową twarzą kampanii Lidla, o czym można przeczytać na portalu wirtualnemedia.pl. Nie za bardzo ją widzę w tej roli, nic ani nikt na długo nie przebije duetu Brodnicki-Okrasa.
Wellman stroniła od reklam, pamiętam, że wynagrodzenie za spoty Activii miała przeznaczyć na cele charytatywne. Do Lidla mi średnio pasuje, zmiana twarzy supermarketu to sztuka dla sztuki, no chyba że panowie Okrasa-Brodnicki zażądali za dużo pieniędzy
...a pracować w telewizji chce aż do emerytury, co mogliśmy usłyszeć dziś w DD TVN. - Przynajmniej jeszcze kolejne dziesięć lat - przyznała ta, wciąż uśmiechnięta dziennikarka. Wszyscy prezenterzy uczestniczyli w okolicznościowej, jubileuszowej sesji zdjeciowej.
Dorota Wellman otrzymała w tegorocznej edycji plebiscytu Grube Ryby Radia Kolor nagrodę specjalną "Kobieta Koloru".
Może nic w tym dziwnego, ale jedną z twarzy rozgłośni została właśnie Paulina Młynarska, a Panie do niedawna współprowadziły razem "Miasto kobiet" w TVN Style, więc ktoś tu chyba dość intensywnie zabiega o ich względy.
Hehe, coś w tym jest, zwłaszcza gdy tutaj jest pełna powaga, a tam przebrała się za kuraka . Ale skoro jej honorarium z kampanii reklamowej idzie na cele charytatywne, to niech się swoim wizerunkiem bawi.