Dla mnie nie ma usprawiedliwienia na te reklamy. SzczegĂłlnie dnia pierwszego, skoro jego formu³a by³a podobna do Top Trendy, a Polsat puszcza³ wiele mniej reklam, i nie mĂłwcie, ¿e dlatego, ¿e nie mieli. Polsat siê umie opanowaæ. TVN normalnie robi przerwy 6 minut - reklamy, a teraz 14. Do tego nie by³by zdolny Polsat. TVP natomiast jeœli chce, to mo¿e daæ 30 sekund napisy i przerywa program jak chce i kiedy chce. Jak TVN. S¹ tylko troche bardziej mili dla widza. Niestety, muszê zaproponowaæ, aby 3 dnia zrobiæ konukrs: Najlepsza reklama SF 2005. Przecie¿ reklamy stanowiæ bêd¹ 55% widowiska, a nie maj¹ szansy na trofeum, to nie sprawiedliwe !!

Proponuje TV TVN daæ jeszcze wiêcej reklam: w czasie wystêpĂłw belka i reklamy po 9,10 z³ tekstowe: Sprzedam buty stan- dziurawe itp. A jak ju¿ siê te tekstowe skoñcz¹, to podzieliæ ekran na pĂł³ i na po³owie puœciæ reklamy. Trudno takie wymogi tego widowiska reklamowego, ¿e musz¹ byæ krĂłtkie przerwy na muzykê. S³owem reklamy przerywane muzyk¹ !! To skandal.
A tak na powa¿nie, to Walter (Mariusz i Bo¿ena) napewno ogl¹dali jak to wypadnie, i te¿ siê pienili, ¿e tyle musz¹ czekaæ we w³asnej stacji na rozrywkê i ¿e tak studz¹ emocjê. Wiêc za rok, albo od gĂłry utn¹ po³owe tych reklam, albo szefostwo przestanie ogladaæ Reklama Fesitval, i 43 festiwal bedzie mia³ jeszcze mniej "przerw" na muzykê. O a mo¿e by tak zamiast puszczaæ tych 6 wykonawcĂłw, ¿eby œpiewali, damy tylko skrĂłt i ju¿ mamy kolejny bloczek 20 minut reklam. Co wy na to ??
Faktycznie Marylka by³a The Best, rozgrza³a wszystkich. Janiak mi siê podoba³. Najbardziej profesjonalna oczywiœcie Magda Mo³ek. Ktoœ tu napisa³, ¿e Maryla to z³y ruch, bo nikomu siê nie spodoba, a ja mĂłwiem, ¿e nie prawda i faktycznie, tak jak wiêkszoœæ przypuszcza³a: Marylka number one.
