adam pisze:pamietam program o najzabawniejszych reklamach Âświata i ogladanie tych reklam byÂło frajdÂą .MoÂżna powiedzieĂŚ ze nie ma problemu samych reklam tylko jest problem z ich jakosciÂą :mhm:
my te¿ siê mo¿emy poszczyciÌ œmiesznymi reklamami,szczególnie mumio,media-markt i nie pamiêtam ju¿ co,bo jak to spam pojawia siê i znika,a pamiêÌ kasuje takie bzdety.program najzabawniejsze reklamy by³ super!!teraz nie wiem czy w ogóle gdzieœ leci :mhm: wniosek taki,¿e reklamy wcale nie s¹ takie denne i mog¹ okazaÌ siê czymœ w rodzaju sztuki!ró¿na jest przecie¿ ich tematyka i przes³anie,i jak mówisz,ró¿na jakoœÌ.a nam siê po Faktach serwuje brudy,które sami sobie mamy wypraÌ w proszku,który z kolei pierze nam mózgi.ci ludzie od reklamy maj¹ swoich potencjalnych konsumentów za idiotów,robi¹c takie beznadziejne reklamy.to œwiadczy o tym,co ONI naprawdê o nas myœl¹

przynajmniej media-markt ma odwagĂŞ powiedzieĂŚ gÂłoÂśno:nie dla idiotĂłw

i za to ich ceniê,choÌ maj¹ co tu du¿o mówiÌ burdel na pó³kach!